Data tracking setups
Te gândești să începi promovarea online a afacerii tale? Primul pas este configurarea instrumentelor de măsurare și analiză a datelor. Noi te ajutăm să nu pierzi informații valoroase despre audiența ta printr-un setup complet al acestor instrumente.

Configurarea instrumentelor necesare
Configurarea acestor instrumente poate fi extrem de complexă și necesită uneori cunoștințe tehnice solide. Din fericire, specialiștii noștri te pot ajuta, pentru ca tu să te poți concentra pe dezvoltarea afacerii tale, lăsând partea tehnică în mâinile noastre
Google Analytics
Google Analytics este poate poate una dintre cele mai importante platforme de analiză a datelor de trafic web, iar configurarea corectă a acestuia oferă informații esențiale despre performanțele site-ului și despre cum poate fi îmbunătățit.
Specialiștii noștri:
- vor seta și configura contul tău Google Tag Manager*
- vor seta și configura conturile de Google Analytics 4
- vor defini și urmări evenimente personalizate prin intermediul Google Analytics 4
- vor crea rapoarte personalizate
- vor integra coduri care să permită strângerea datelor din site
Facebook este una dintre cele mai cunoscute platforme de promovare și marketing online. Configurarea corespunzătoare a pixelilor Facebook și a codurilor de evenimente pe site-ul tău te va ajuta să măsori cu precizie performanța campaniilor și îți oferă posibilitatea de a-ți cunoaște audiența și comportamentul acestora în mediul digital.
Specialiștii noștri:
- vor seta și configura contul de Facebook Ads
- vor seta si integra Pixelul Meta sau API-ul*
- vor seta evenimente de conversie
- vor verifica datele stranse de contului de Facebook pentru o mai bună optimizare


